Sunday, October 5, 2014

Selamat Hari Raya Aidiladha

Alhamdulillah..Syukur aku masih bernnafas lagi sehingga ke hari ini untuk menyambut perayaan Aidiladha 2014. Tahun ni aku dapat merasai penghayatan Aidiladha yang sebenar (bunyi poyo semacam..macamla aku ade buat korban aje kan?). Tak..tahun ni aku takde pun ambil bahagian untuk korban, tapi ma ayah aku tu..ade la. 

Penghayatan yang aku maksudkan adalah perasaan macamana aku berpuasa 3 hari sebelum raya & gi solat aidiladha which is..selama ni aku memang takkan buat dan perasaan nak mengelak daripada gi bersembahyang raya. 

Aidiladha kali ni..aku sendiri yang bersemangat nak ajak KakLong berpuasa sunat sekali dengan aku dan paling aku tak sangka tahun ni akulah antara orang yang bersungguh nak gi solat hari raya. Aku pun actually terkejut jugak dengan perubahan ni..tapi Alhamdulillah, its for a better living.

Allahu Akbar!

p/s : takziah buat keluarga mak teh di Sarawak atas pemergian pak teh pagi semalam (4/10/2014). Tenanglah Pak Teh di sana..

1 comments:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

 

♥Lola is My Other Name♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template