Monday, January 11, 2010

New Year...New Unit

Pagi ni aku dapat kezutan yang paling aku tak mau dengar. Aku akan di tempatkan ke unit Haji R. DAMN! dalam banyak2 unit cawangan kat ofis aku ni, nape la aku dapat unit Haji R dan dalam banyak2 pegawai kat Bahagian aku, nape la aku yang Haji R pilih? Memang saje nak naye aku la nih! Cheisshhh!!!!

Ak bukan ape, aku tabik kat hasil keje unit Haji R, tapi aku tak tahan ngan mulut haji tu. Aku dah start seram sejuk dah ni. Mase mula2 aku dapat tau news ni dari *Num, aku dah rase macam nak pitam dah. Nasib baik Fai ade kat sebelah tlg bagi semangat kat aku. Hihihihi...that's the use of a buddy when u r in this kinda situation.

Pesanan dari Fai " Take it as a challenge. Think positive...there must be a reason why he want u..."

0 comments:

Post a Comment

 

♥Lola is My Other Name♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template