Sunday, March 7, 2010

Seat Keta Baru


Cute tak baby nih? Now this is what I call cute! hihihihi....

Sebab rindu kat budak kecik ni, aku sanggup datang lepak dan drive pagi2 buta kat rumah abang aku semata-mata nak main dengan budak kecik ni. Hihihihi...nasib baik budak tu tak menjerit tengok aku cam mase mula2 dia tengok aku dulu. Hihihihi....

Dan kebetulan plak time tu adik2 laki aku, 'Baman' & 'Bang Jerk' ade kat rumah. Dorang ajak aku gi tengok seat keta (sambil mengepau duit aku time aku tengah pokai). Kitorang turun sampai ke Kampung Melayu Subang. Lawatan tengahari tu tak mendatangkan sebarang hasil, tapi Bang Jerk dah ade target.

Petang tu, aku tengok Bang Jerk cam tak senang duduk. Aku slow talk ngan die sambil 'bakar2' adik aku utk beli. Dan kesudahannya, petang tu, kitorang turun sekali lagi kat Subang dan hihihihi...aku rase malam ni adik laki aku tido kat dalam keta!
(Calon2 yang bakal tido dalam keta)
(Bakal jadi penumpang setia keta Bang Jerk)

4 comments:

 

♥Lola is My Other Name♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template