Wednesday, May 26, 2010

Aku Nangis


Haih~ tak pasal - pasal air mata aku menitik - nitik kat depan Haji R hari ni... Adoi...malunye...


Mulanya, aku datang menghadap Haji R utk hari ni (AKHIRNYA...setelah begitu lama aku mengelak dari menghadap muka orang tua tu). Dia pun mula psycho aku... kata dia anggap aku macam anak laaa... pastu dia rasa aku bermasalah laa... dia kata dia dah bincang dengan bos psl aku laa... (aku sgt geram bile bos kata keje aku tak banyak padahal aku rase semua keje2 pentadbiran or surat2 dia, dia pass kat aku suro setel... MF nyer bos!).


Sebab terlalu geram kat ape yang bos cakap, tahan punye tahan, air mata aku keluar sikit2. Then aku wat confession kata kat Haji R nape aku cuba mengelak dari dia... "saya mengelak dari haji sebab saya rase sgt bersalah kat haji sebab saya tak wat pun keje haji, tapi sy byk wat keje2 yg bukan bidang saya...". Aku ingat dia akan mengamuk ke ape, tapi, he's being calm... (tetibe aje aku rase mcm aku jumpe psychiatrist. Hatri aku terus jadi cam lega jugak pas dah luahkan kat Haji.


Haji R suro aku berbincang dengan Penolong aku utk amik alih wat keje2 kewangan yang aku dok wat selama ni... Hmmm...harap2 everything's going to be fine after this...


Insyallah....

4 comments:

  1. hope sume berakhir dgn baik beb.. heheh :) senyumm

    ReplyDelete
  2. YUsuf: Haji mmg baik, cuma i je yang tak sedar diri...hihihihi...

    Meo: Kit-kat? "choco i miss u dancing, miss u dancing with me, everyday yeah yeah yeah"

    Bella: Thanks beb...everything's fine...alhamdulillah...

    ReplyDelete

 

♥Lola is My Other Name♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template