Thursday, May 27, 2010

Hari Terbuka M. Rasionalisasi Subsidi

Jabatan aku anta 10 wakil utk attend event ni dan aku adalah salah seorang daripada 10 orang tu. Event start kol 8.30pg n abis kol 2.00tghari kat KLCC. Time aku dapat surat tu, aku memang xcited la nak gi sebab time gaji dah masuk ni...sedapla gi tempat2 camtu kan?

Time ni la jugak peluang aku bangun lambat sebab takyah nak punch card pagi2. Hihhihih...bonus lah nih... Sampai2 aje kat dewan, seat dah penuh. terpaksa berdiri kat belakang. Time aku sampai tu, YB Senator Idris Jala tengah wat presentation. Memang menarik la...terpaku aku kat situ dengar presentation dia tu. Memang tabik la kat orang2 yang berkarisma cam dia.

Second program tu, ade cam debate / discussion la...ahli2 panel yang ade bukan calang - calang. YB Senator pun jadi ahli panel jugak. Tapi tak sampai 20 min, ade sms masuk kat hp aku. It was from Haji R. "Aswbh kamu msk opis harini. xperlu pg pwtc tu" Hah...no.1, aku gi KLCC la, bukan PWTC. No.2, knp semalam time aku jumpa n cakap kat dia pasal invitation ni, dia tak ckp awal2 tak yah pegi?

Haih...memang memusnahkan angan seperti 'pelamin anganku musnah' betul la Haji nih...baru aje tak bajet xmau masuk ofis arini n pikir pasal keje, tapi kene halang la plak! Lps dapat sms Haji R, aku terus aje keluar dari dewan tu. Konon2 nak terus balik ofis, tapi kaki aku terbehenti plak kat booth Dior n aku balik ngan lipstick dari Dior n makeover photo. Terbang lagi la duit aku arini...huhuhuhu....tapi aku puas hati sebab dapat berkenalan dengan Keira n Caddie.

Sampai ofis around 3.40pm...nasib Haji tak membebel...hihihihi...

3 comments:

  1. waaa.. mane makeover photonyer.. heheh mau tgk.. :)

    ReplyDelete
  2. Meo: mmg best...yang tak bestnye tang duit terbang...hhuhuhuhu...

    Bella: will upload d picca. tunnnggguuu...

    ReplyDelete

 

♥Lola is My Other Name♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template