Tuesday, May 11, 2010

Org Call tu, Angkat la...WOI!!!!

Hari ni aku bengang sekali lagi kat minah sorang nih. Aku pernah tulis pasal dia b4 this dlm entry aku sblm nih... [Read this]

Aku bukan ape. Aku dah bersusah - payah attend meeting utk discuss pasal bajet utk program yang dia nak buat...aku tolong wat proposal paper untuk dapat duit tu...patut appreciate la ckit. Ni idak... time aku nak maklumat pasal program dia masa meeting tadi, aku pun call la dia. Haram kejadahnya dia nak angkat. Berapa kali aku call, tak jugak angkat. So, aku call la Si A. Nasib dia angkat. Kalo tak...makin angin jugak aku time tu.

Bile aku balik ofis, aku nampak minah tu. Aku jokingly cakap..."ooo...aku call tak angkat!" n then boleh dengan slumber dia cakap..."Si A dah tolong angkat!" Memang aku terbakar la... ikutkan ati, mau aje aku mencarut depan dia sambil tampar muka dia. Macam ni punye manusia pun ade jugak ke dlm dunia? Cuba aku ni budak laki...Aku rase tak sampai 3 kali deringan kompem dia angkat!

4 comments:

  1. hahahahhahaha.... angkat tepon pun susah...

    ReplyDelete
  2. Hihihihi...tampar laju2 cam kat dalam tv tu?
    best jugak tuh! Ape la payah sgt nak angkat call kan? sbb i pompuan kot?

    ReplyDelete

 

♥Lola is My Other Name♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template