Monday, May 3, 2010

Minit Mesyuarat

Minggu lepas dok ingat2kan aku suro wat minit mesyuarat. WHO THE HELL HE THINK HE IS? bukannye pengarah aku pun, KC aku pun tak de cakap ape2 pun...gred pun lebih kurang ngan aku jugak...cume aku junior skit la dari dia...Takpe...aku layankan ajer...


Aku bz lately...nak kene prepare assignment, attend exam...gi kursus. So, kompemla aku tak de mase nak wat keje orang lain...

Pagi tadi....

A : Helo...ko dah siapkan minit mesyuarat yang aritu ker? haji dah tanye aku nih!

B : Belum lagi laaa...aku kene setelkan bende lain laaa...

A: Ko tak masuk ofis kan dis week?

B: Tak...aku kene gi kursus n gi Kuantan dis week.

A: Abistu, bile boleh siap nih?

B: Dont wori...esok lusa pas aku dah siap nanti, aku terus email kat haji...

A: Eh...eh...ko email dulu minit tu kat aku. tak payah email kat haji....

B: .........

Ape yang korang rase pas bace dialog kat atas tuh? (Dialog ini bukan rekaan bagi penyedap cerita...ok?)

0 comments:

Post a Comment

 

♥Lola is My Other Name♥ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template